Ekrany reklamowe to łatwy i niedrogi sposób na zwiększenie widoczności Twojej marki. Można je zainstalować na billboardzie zewnętrznym lub wewnątrz sklepu.
Na rynku dostępnych jest kilka rodzajów ekranów reklamowych. Istnieje wiele różnych opcji do wyboru w zależności od rodzaju prowadzonej działalności, lokalizacji i budżetu.
Telebimy do billboardów zewnętrznych: Billboardy zewnętrzne można montować na dworcach kolejowych, przystankach autobusowych, w centrach handlowych czy zjazdach z autostrad.
Ekrany reklamowe do sklepów wewnętrznych: Ekrany reklamowe można również umieszczać w sklepach, takich jak sklepy spożywcze, apteki i sklepy ogólnospożywcze.
Czym są ekrany reklamowe i jak działają?
Telebim to cyfrowy wyświetlacz używany w reklamie. Można go znaleźć w digital signage, digital display reklamie i ekranach reklamy zewnętrznej.
Ekrany reklamowe są istotną częścią branży reklamy cyfrowej. Od dziesięcioleci są wykorzystywane do tworzenia bardziej interaktywnych doświadczeń dla konsumentów i zwiększania skuteczności kampanii marketingowych.
Telebimy składają się zazwyczaj z wyświetlaczy LCD lub LED, które można dostosować do potrzeb każdej firmy. Mogą być również wykorzystywane jako interaktywne narzędzia marketingowe, które dostarczają cennych informacji o produktach i usługach, a także kreatywnych treści, takich jak filmy, obrazy i animacje.